دررسانه|ارایه ۲ هزار و ۳۸۲ خدمت اورژانس اجتماعی در دزفول

دزفول-ایرنا- رییس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان دزفول طی ۶ ماه نخست امسال، ۲ هزار و ۳۸۲ خدمت به شهروندان دزفول ارایه کرده است.

محمد پیلوار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خدمات اورژانس اجتماعی از طریق چهار بخش از جمله سامانه ۱۲۳، خدمات سیار، مداخله در بحران و پایگاه خدمات اجتماعی به شهروندان ارایه می‌شوند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۳ به استان متصل است، افزود: دفتر خدمات سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی دزفول از مددکار، روانشناس و راننده تشکیل شده که از طریق خودمعرف، حضوری و دادگاه انجام می‌شود.

رییس اداره بهزیستی دزفول گفت: یکهزار و ۱۸۷ خدمت سیار اورژانس اجتماعی طی ۶ ماه اخیر در دزفول انجام شده که شامل خدماتی مانند بازدید از منزل، مددکاری، روانشناسی و پیگیری اشتغال است.

وی افزود: پس از اقدامات واحد سیار اورژانس اجتماعی، مداخله در بحران انجام می‌شود که در این راستا یکهزار و ۱۱۵ خدمت به شهروندان ارایه شده است.

پیلوار بیان کرد: واحد مداخله در بحران این اورژانس از افرادی که به علت‌های مختلف از جمله فرار از خانه و خشونت خانگی امنیت جانی در منزل ندارند با حکم دادستانی به صورت موقت نگهداری شبانه‌روزی می‌کند که در این راستا از ابتدای امسال تاکنون پنج نفر نگهداری یا به مراکز نگهداری اهواز منتقل شدند و پس از مشورت با خانواده و بررسی وضعیت و اطمینان از امنیت جانی به منزل بازگشتند.

وی درخصوص فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی نیز گفت: حدود چهار سال پایگاه خدمات اجتماعی اورژانس دزفول در مناطق آسیب پذیری چون پیام نور و مدرس مستقر بود که از یک سال و نیم پیش این پایگاه در منطقه بهشت علی مستقر شده و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۰ مورد خدمت در این پایگاه انجام شده است.

۱۴ هزار نفر از خدمات بهزیستی دزفول بهره‌مند هستند.

کد خبر 117982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد