توزیع بیش از ۶ هزار کوله‌پشتی و نوشت افزار ویژه دانش‌آموزان| جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا اواسط مهرماه

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از ۶هزار کوله‌پشتی، نوشت‌افزار، البسه و... تهیه و بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی توزیع گردیده است.

غلامرضا خالدی افزود: جهت تامین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی اعم از دانش‌آموزان دارای معلولیت، فرزندان زنان سرپرست خانوار، کودکان امدادبگیر، فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده، کودکان کار و خیابان و... از ابتدا تا اواسط شهریورماه پویش مشق مهر اجرا گردید. به همین‌منظور ارتباطات و مکاتبات لازم با موسسات خیریه، بسیج سازندگی سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام و... انجام گرفت . از اواسط شهریور ماه پویش کشوری " همه حاضر" ابلاغ گردید و پیرو آن از ظرفیت مشارکت‌های مردمی، حمایت‌ گروه‌های جهادی، مردمی وخیرین خصوصا بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها بهره‌مند شدیم و در نهایت کمک‌ها جمع آوری گردید.

وی ادامه داد: ادارات بهزیستی تمامی شهرستان‌ها نیز به صورت مستقل فراخوان‌های لازم را در سطح شهرستان منتشر کرده، با ریش سفیدان و بزرگان هر شهرستان دیدار داشتند و از ظرفیت خیرین استفاده نمودند و در مراسمات مختلف از جمله نماز جمعه، مردم را دعوت به مشارکت جهت تامین لوازم تحریر و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان کردند. در نهایت مازاد بر کوله پشتی و نوشت افزاری که اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در اختیار شهرستان‌ها برای توزیع میان مددجویان قرار داد، ادارات بهزیستی هر شهرستان نیز نسبت به جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم تحریر اقدام نمودند .

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی افزود: تاکنون از طریق این پویش‌ها تعداد 6 هزار کوله پشتی و نوشت افزار تهیه گردیده که از این تعداد حدود یک هزار و 300 کوله پشتی و نوشت افزار با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و توزیع گردیده است. نوشت افزارها تمامی لوازم مورد نیاز تحصیلی برای دانش‌آموزان را دارا است.

خالدی با تأکید بر اینکه پویش "همه حاضر" تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد، یادآور شد: همچنان این پویش ادامه دارد و مردم خَیر و نیکوکار استان خراسان رضوی می توانند از طریق درگاه پرداخت اینترنتیpay.behzisti-kh.ir و یا با واریز مبالغ از طریق شماره کارت 6367957087617846 و شماره شبا IR380100004160034571653887  به نام مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان رضوی، همچنان در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در این پویش شرکت کنند.

کد خبر 117920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد