پاسخگویی به در خواست های ۲۶ نفر از ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، همزمان با گرامی داشت هفته ناشنوایان با شعار " زبان دست ها را بشنویم و درک کنیم" و به منظور افزایش رضایت مندی مراجعان تعداد ۲۶ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش با معاون امور توانبخشی بهزیستی استان دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

از عمده ترین درخواستهای طرح شده در دیدار ها؛ مسکن ملی، وام اشتغال، اشتغال، مساعدت مالی، ودیعه مسکن، حق پرستاری، کمک هزینه توانبخشی، کمک هزینه وسایل ضروری، بیمه خویش فرمایی، ایاب و ذهاب ورزشی، تعمیر باتری، کاشت حلزون، تحصیلی و ازدواج بود که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیر کل بهزیستی انجام یافت.

لازم به ذکر می باشد این دیدارها با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار می گردد که امسال در هفته ناشنوایان بنا به دستور سازمان بهزیستی کشور، میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان اداره بهزیستی شهرستان اردبیل برگزار گردید که در نهایت پس از استماع درخواست ها، نظرات و راهنمایی های معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تمامی مطالبات به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.

گفتنی است در تمام این دیدارها رابط ناشنوایان حضور داشت که درخواست های ناشنوایان حاضر در میز ارتباطات مردمی را به مسئولان منتقل می کرد.

کد خبر 117885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد