برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

صبحگاه مشترک همراه با رژه مقتدر نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد و برنامه های متنوع و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دوشنبه 1403/7/2 در یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی استان به همراه تعدادی از کارکنان با دعوت سازمان بسیج ادارات و کارمندان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه فتح استان که امروز دوشنبه1403/7/2 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران دولتی و خانواده‌ معظم شهدا برگزار گردید شرکت نمودند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس متفاوت تر از همه جنگ‌ها بوده اظهار داشت: انقلاب اسلامی با دلاورمردی های سربازان در دفاع مقدس به جهان صادر شد.

سردار حمید خرمدل تصریح کرد: دشمن جنگ را تحمیل کرد تا انقلاب اسلامی را سرکوب کند ولی با رشادت‌های سربازان به سرانجام نرسید.

وی با تاکید بر اینکه جنگ هشت ساله ایران را به قدرت و شوکت رسانده است بیان کرد: جریان مقاومت از دل تفکر جنگ شکل گرفت و تا جایی که آدرس مقاومت و ایستادگی و ایثارگری به ایران را نشان می‌دهند.

کد خبر 117720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد