صد بسته پک تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی گرمی اهدا شد

رییس اداره بهزیستی گرمی گفت: صد بسته تحصیلی به منظور هم افزایی برای کمک به رفع نیاز جامعه هدف، به دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی گرمی اهدا شد.

 به گزارش خبرنگار صدا و سیما، صیاد جوادی عصر چهارشنبه در مراسم اهدای بسته‌های نوشت افزار به فرزندان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: تعداد صد بسته تحصیلی در راستای تعامل با نهادها و به منظور هم افزایی برای کمک به رفع نیاز جامعه هدف برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی گرمی اهدا شد.


 وی گفت:صد پک تحصیلی شامل کوله و لوازم‌التحریر از جمله مداد-خودکار-جامدادی-پاک کن-مدادرنگی و دفتر، سه دستگاه لباس شویی و سیزده دستگاه کلر آبی تهیه و در اختیار ولی نعمتان قرار گرفت.


جوادی با بیان اینکه مشارکت در امور خیر، پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد، ادامه داد: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی شمار بالای مددجویان زیر پوشش به منظور ارائه خدمات مطلوب به این افراد، نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.


 وی افزود: از خیرین تقاضا داریم برای کمک به تأمین نیازهای معیشتی، درمانی و تأمین مسکن خانواده‌های نیازمند تحت پوشش مانند سال‌های گذشته حمایت‌های خود را دریغ نکنند.

کد خبر 117704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد