اجرای پویش همه حاضر در شهرستان ارومیه

در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید،پویش اهدای لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی در قالب پویش <همه حاضر> در شهرستان ارومیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،
پروین محمدپوری مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به همراه کریم رحیم اوغلی ، رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه با حضور در مرکز مثبت زندگی در یکی از محلات ارومیه با دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی دیدار کرد.

محمدپوری در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و خانواده های ایشان گفت: مسئله تعلیم و تربیت از برنامه های مهم در زندگی فرزندان می باشد و بهزیستی با حمایت و مساعدت های خیّرین نیکوکار سعی دارد تا با تهیه نوشت افزار و لوازم التحریر برای دانش آموزان و آینده سازان این مملکت راه را برای ادامه تحصیل و شکوفایی استعدادهای این عزیزان هموار نماید.

کریم رحیم اوغلی رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه در این مراسم گفت: به همت بهزیستی و مشارکت کم نظیر خیّرین بزرگوار شهرستان تعداد ۴۸۲ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش ۳۲۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش قرار گرفته است و با توجه به اینکه مساعدتهای مردم نیک اندیش شهرستان همچنان ادامه دارد مرحله بعدی این پویش نیز اجرا خواهد شد.

اجرای پویش همه حاضر در شهرستان ارومیه

کد خبر 117653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد