پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،
متن پیام محمدپوری بدین شرح است :
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار ، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار مردان و زنانی است که در برهه حساس انقلاب با خلق حماسه هایی از جنس نور اسوه های ماندگار تاریخ سرزمینمان ایران اسلامی شدند.
آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهیدان و از جان گذشتگی ایثارگرانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیم همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی زینت بخشیده اند. بزرگترین وظیفه ما در این ایام پاسداری از ارزش ها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمان های آنها است چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی): امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
اینجانب فرا رسیدن ۳۱ شهریور ، آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را محضر مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و خانواده بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پروین محمدپوری 

مدیر کل 

کد خبر 117586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد