نشست مدیرکل با کارکنان معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه

نشست تخصصی مدیرکل با معاون اموراجتماعی، کارشناسان تخصصی این حوزه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و رؤسای مراکز اورژانس اجتماعی و کودکان خیابانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

در این نشست، موضوع لزوم راه‌اندازی مرکزی تخصصی جهت نگهداری شبانه‌روزی از کودکانی که به دلیل بدسرپرستی، کودک‌آزاری و یا عدم وجود حمایت مؤثر، نیاز به نگهداری و ساماندهی موقت دارند، مورد بررسی، ارزیابی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کامران علی‌مددی معاون اموراجتماعی بهزیستی استان، اظهار داشت: با توجه به آمار بالای کودک‌آزاری و همچنین سیاست‌های کلی سازمان بهزیستی و با استناد به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، لزوم راه‌اندازی مرکزی میان‌مدت برای ارائه خدمات تخصصی به کودکان آسیب‌دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب، امری ضروری است.

پس از تبادل‌نظر کارشناسان در این خصوص، بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان، بر لزوم راه‌اندازی این مرکز و گسترش آن در آینده‌ای نزدیک تأکید و عنوان کرد: که این کار می‌تواند مبنای اقدامات مهمی در خصوص ارائه خدمات تخصصی به کودکان باشد.

در پایان این نشست تخصصی، مصوب شد؛ اقدامات اجرایی لازم در خصوص راه‌اندازی مرکز نگهداری و ساماندهی موقت کودکان، توسط بهزیستی شهرستان کرمانشاه و با هماهنگی معاونت اموراجتماعی بهزیستی استان انجام و عملیاتی گردد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 108134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد