پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر طی یک پیامی ۲۷ اردبیهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در متن پیام مدیر کل بهزیستی استان آمده است:

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات"صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

نقش روابط عمومی در عصر حاضر و توسعه روز افزون ارتباطات و اطلاع رسانی  بر همگان محرز است  و نمی توان نقش تعیین کننده آن در پیشبرد اهداف یک  سازمان، نهاد و یا ارگانی را از لحاظ بهبود کیفی و کمی فعالیت‌ها و خدمات نادیده گرفت.

بدین وسیله اینجانب این روز شکوهمند و فرهمند را به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی و روابط عمومی به خصوص به همکارانم در حوزه ستادی و شهرستانی که با الهام از هم افزایی  ، هم اندیشی، همسویی، با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشم داشتی فعالیت میکنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و برای شما آرزوی توفیق می کنم.

دکتر حیدر عزیزنژاد

مدیر کل

کد خبر 108131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد