حضور رئیس بهزیستی شاهین دژ در مراسم جشن روز دختر در کارگاه تولیدی حمایتی شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت روز دختر و دهه کرامت ریاست بهزیستی شاهین دژ در کارگاه تولیدی حمایتی شوق زیستن حاضر و این روز را خدمت دختران حاضر در کارگاه تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بهمراه خانم جعفرزاده ریاست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همچنین کارشناسان امور اجتماعی و بازرسی در مراسم جشن روز دختر و دهه کرامت که در محل کارگاه تولیدی حمایتی دختران بالای ۱۴ سال شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ تدارک دیده بودند شرکت نمود .
مهری داداشیان گفت : امروز شما دختران این مرز و بوم شیرزنان خطه خود می باشید که با حضور در اجتماع و زیر پا گذاشتن هر مشکل که مربوط به معلولیت هست توانسته اید یک زن مستقل و کارآمد باشید .
ایشان تصریح کرد ؛ جامعه امروز با دارا بودن آسیب های اجتماعی و فرهنگی می طلبد که شما بزرگواران با قرار دادن الگویی چون حضرت فاطمه زهرا (ع) و همچنین حضرت معصومه (س) که خود اسوه نجابت و پاکدامنی هستند به جنگ این آسیب بروید .
داداشیان خاطر نشان کرد ؛ دختران کارگاه تولیدی حمایتی بالای ۱۴ سال دختر شوق زیستن از مراکز روزانه توانبخشی موفق در زمینه های خیاطی می باشد که توانسته به واسطه استاد کاران خوب و ماهر خیاطان مجربی به جامعه هدف شهرستان معرفی نماید .
گفتنی است در این مراسم خانم جعفرزاده ریاست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بهمراه داداشیان از روند فعالیت توانخواهان حاضر در مرکز دیدار و در خصوص مشکلات آنان پیگیری لازم را مبذول نمودند .
شایان ذکر از در پایان به یکی از توانخواهان بنام مطهر معصومه از طرف بهزیستی شهرستان لوح تقدیر اهداء گردید.

حضور رئیس بهزیستی شاهین دژ در مراسم جشن روز دختر در کارگاه تولیدی حمایتی شوق زیستن بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 108084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد