فومن | دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با جانباز دارای فرزند معلول در شهرستان فومن

به منظور تکریم خانواده ایثارگران و جامعه هدف بهزیستی، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق جمعی از مسئولین سپاه فومن، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن و سایر کارکنان بهزیستی استان و شهرستان با حمید بابایی جانباز دارای فرزند معلول در شهرستان فومن، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان، با اشاره به اینکه رشادت های ایثارگران در دوران دفاع مقدس موجب امنیت امروز ماست اظهار کرد: مراقبت از توانخواهان با شرایط جسمانی ویژه کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است و این جانباز گرانقدر با فداکاری و سعه صدر ونگهداری از این فرزند معلول همچنان مسیر ایثار و فداکاری را طی می کند.

وی خاطر نشان کرد : نیازهای این خانواده باید به‌صورت ویژه پیگیری شود و قطعا حل مشکلات این خانواده با اتخاذ تمهیدات مناسب از سوی سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امورایثارگران در اولویت قرار می گیرد.

طوفانی اذعان داشت:  نگهداری از فرزند معلول نشان از ایثار و از خودگذشتگی خانواده دارد و قطعا اقدام این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس در نگهداری از فرزند معلول، قابل تقدیر است.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه این دیدار، به پاس سالها بردباری و از خودگذشتگی، لوح سپاس و هدیه ای به این جانباز والامقام تقدیم نمود و همچنین یک دستگاه ویلچر، سبد کالای معیشتی و سایر ملزومات بهداشتی نیز به این فرزند معلول اهدا گردید.

کد خبر 107959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد