همدلی و نشاط در اردوی فرهنگی- ورزشی نابینایان سقز و معلولین بانه

در حرکتی زیبا، موسسه رفاه نابینایان سقز، انجمن معلولین ئاسوی بانه و برنامه سی بی آر، اردوی فرهنگی- ورزشی با حضور ۳۰۰ نفر از اعضای دو انجمن و خانواده هایشان در بانه برگزار کردند. برنامه های متنوعی از جمله هلپرکه، آواز خوانی و ... در این اردو اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ شاهد همدلی و نشاط در اردوی فرهنگی- ورزشی نابینایان سقز و معلولین بانه بودیم. این اردو با همکاری مشترک موسسه رفاه نابینایان سقز و انجمن معلولین ئاسوی بانه و برنامه سی بی آر با حضور ۳۰۰ نفر از همیاران و اعضای دارای معلولیت دو انجمن و خانواده های آنان در مجموعه خدماتی باغ رستوران زاگرس بانه برگزار شد.

در این اردوی یک روزه، برنامه های متنوع و شادمانه ای تدارک دیده شده بود تا لحظات خوشی را برای حاضران رقم بزند. هلپرکه، آواز خوانی، شعر خوانی، مسابقه چالش زبان، دومینو، مچ اندازی، شطرنج فوتبال دستی و طناب کشی از جمله برنامه های اجرا شده در این اردو بود.

هدف از برگزاری این اردو، ایجاد فضای مفرح برای افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان، هم افزایی میان انجمنهای فعال در حوزه معلولیت، گسترش ارتباطات میان اعضا، انعکاس توانمندیهای اعضا و ... بود.

حضور پنج نفر از اعضای هیات مدیره جامعه معلولان و انجمن نابینایان شهرستان بوکان نیز در این اردو، بر گرمای صمیمت و همدلی آن افزود.

این اردو نمونه ای از همدلی و تلاش برای ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای افراد دارای معلولیت بود و امیدواریم شاهد برگزاری چنین برنامه های ارزشمندی در آینده نیز باشیم.

کد خبر 107928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد