شهرستان همدان| اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان در سال 1403

اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان همدان با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، مدیر بهزیستی شهرستان، کارشناس سالمندان بهزیستی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان توانبخشی شهرستان در سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از اقدامات اداره بهزیستی در حوزه کاری سالمندان ارایه نموده و گفت: تکریم سالمندان وظیفه همه ما می باشد چرا که تمام انسانها در هر کسوتی به این دوران خواهند رسید و باید تلاش کنیم تا شرایط اجتماعی و محیطی را به گونه ای ایجاد کنیم تا افراد سالخورده که به عنوان برکت جامعه ما هستند بتوانند حضور فعال داشته باشند و از امکانات رفاهی و مناسب سازی شده استفاده نمایند.

نوروزی افزود: تعداد چهار مرکز شبانه روزی و همچنین دو مرکز روزانه توانبخشی سالمندان در شهرستان همدان با مجوز بهزیستی فعالیت دارند که خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می نمایند.

در ادامه کولیوند کارشناس شورای سالمندان ستاد نیز گزارش جامعی از فعالیتهای دبیرخانه ساماندهی سالمندان ارایه نموده و توضیحاتی نیز در زمینه پایلوت شدن شهر همدان بعنوان شهر دوستدار سالمند عنوان نمود.

همچنین در ادامه جلیلوند معاون خدمات شهری شهرداری نیز گزارشی از فعالیت دبیرخانه شهر دوستدار سالمند بیان نموده و سایر اعضای جلسه نیز پیشنهادات خود را عنوان نمودند.

گفتنی است در پایان زارعی معاون فرماندار نیز در جمع بندی جلسه مطالبی بیان نمود.

کد خبر 107849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد