ساری| نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان ساری و رئیس اداره میراث فرهنگی

 نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان ساری و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرکز استان مازندران در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ساری؛ سید مرتضی موسوی، مدیر بهزیستی شهرستان ساری گفت: یکی از برنامه های بهزیستی شهرستان ساری توجه به سلامت جسمی و روانی جامعه هدف و کارکنان است که در این راستا برنامه ریزی هایی صورت گرفته که امید است با کمک اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بتوانیم اقدامات موثری در جهت پرکردن اوقات فراغت ازطریق برنامه های متنوع انجام دهیم.

وی به توانمندی های جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های جامعه هدف فروش محصولات غذایی و صنایع دستی می باشد که با برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سطح شهر این افراد می توانند محصولات خود را عرضه و به فروش برسانند.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری ضمن تشکر و قدردانی از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم تداوم همکاری های فی مابین جهت آموزش در زمینه تولیدات سنتی و صنایع دستی بومی و بازاریابی محصولات به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فروش محصولات مددجویان بهزیستی می تواند به توانمندسازی اقتصادی این خانوارها کمک شایانی کند.

کد خبر 107814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد