تجلیل از خانواده های شاهد مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان مهر کیان اهواز

ظهر امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ،به مناسبت دهه کرامت و با حضور مدیر کل ،مسئول شورای فرهنگی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان و مدیر بهزیستی شهرستان اهواز طی مراسمی   از خانواده های شاهدی که از  مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان مهر کیان در  اهواز خدمات دریافت می کنند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان  مدیر کل بهزیستی خوزستان  ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)  گفت:ما هر چه داریم از خون شهداست و امنیت ، سربلندی و اقتدارامروز کشورمان مرهون فداکاریهای رزمندگان  و شهدای عزیز است و امیدوارم  ادامه دهنده راه شهدا باشیم وبا دعای خیرشهدای عزیز و خانواده های معززشان خدمتگزاران خوبی برای ایران اسلامی  باشیم  تا خداوند  از ما راضی و در محضر  شهدای گرانقدر نیز  رو سفید باشیم.

کریمیان با اشاره به  برگزاری یادواره شهدای  منسوب به بهزیستی در سال گذشته بیان کرد: تجلیل از خانواده  شهدا اقدام ارزشمند و بزرگی است که علاوه بر برکات و اثرات معنوی در جامعه موجب خوشحالی آنان می شود.

وی افزود: امسال یکی از برنامه های مهم بهزیستی خوزستان شناسایی خانواده های شاهد تحت حمایت بهزیستی و تکریم و تجلیل ازآنان خواهدبود.

گفتنی است  در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایای متبرک به حرم مطهر رضوی و شاخه گل از خانواده های معزز شهدای این مرکز تجلیل شد.

کد خبر 107801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد