دررسانه|جشن معنوی دختران زیر پوشش بهزیستی در اهواز برگزار شد

اهواز- ایرنا - جشن معنوی دختران زیر پوشش بهزیستی خوزستان روز دوشنبه به مناسبت ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور جمعی از خادم یاران آستان قدس رضوی و مسئولان در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا مدیر کل بهزیستی خوزستان ضمن تبریک روز دختر و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) در مرکز نگهداری دخترانه جوادالائمه بیان کرد: در استان خوزستان ۱۴مرکز شبانه روزی نگهداری فرزندان زیر پوشش بهزیستی وجود دارد که در حال حاضر ۲۵۰ فرزند در سنین سه تا ۱۸سال در این مراکز زندگی نگهداری می‌شوند.

مهران کریمیان افزود: این مراکز معروف به شبه خانواده سازمان بهزیستی، با کمک خیرین، روانشناسان و مددکاران شرایطی را فراهم کرده که این فرزندان با اصول تربیتی و پرورشی و رشد آشنا شوند.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه بر این است که بستر لازم برای رشد و پیشرفت آن ها فراهم شود و همچنین در زمینه پرورش دینی به عنوان موضوع اول این مراکز، آموزش‌های لازم ارائه خواهد شد.

کریمیان با اشاره به این که این دختران در مدارس عادی تحصیل می کنند گفت: پیگیری‌های لازم برای ارایه آموزش‌های علمی و رشد تحصیلی آن‌ها در کنار پرورش دینی آن ها انجام می‌شود تا به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

در این جشن آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری زندگی فاطمه معصومه (س) را به عنوان الگو و نمونه برای دختران ایران اسلامی و مسلمانان جهان برشمرد و گفت: این برنامه فرصتی است که از دست اندکاران این مجموعه که وقت خود را صرف رشد و بالندگی این دختران و رسیدگی به آن ها از جهت مادی و معنوی می‌کنند تقدیر کنم.

به گزارش ایرنا در این جشن معنوی که با حضور خادم یاران آستان قدس رضوی برگزار شد آیین پرچم گردانی،پرچم سبز امام رضا (ع) در فضایی روحانی و با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط یکی از خادم یاران با استقبال دختران مرکز جوادالائمه و مدعوین برگزار شد و همچنین به مناسبت روز دختر هدایایی به دختران حاضر در این برنامه اهدا شد.

کد خبر 107800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد